Monday, 29 August 2011

Selamat Hari Raya !

Hyep ! Assalamualaikum semuaa ! Dah sebulan kita berpuasa , dan esok .. RAYEEE ! Wow . Semangat betul aku tahun ni . Almaklumlah , tahun pertama raya dengan berstatus awek orang . Hikhok . Tak ada lah .  Ye lah , tahun mana boleh enjoy sangad . PMR mari . Kat sini , aku nak cakap , Selamat Hari Raya Aidilfitri Minal Aidi Wal Faizin ! Aku nak minta maaf kepada semua yang mengenali diri ini , ye lah , mana lah tahu dalam diam aku ada buad salah kat korang , buad korang marah , kecik hati dan apa - apa yang sewaktu dengannya . Harap korang sudi maafkan aku . Aku pun maafkan gak kesalahan - kesalahan sesiapa yang pernah mengguris hati aku ni . Kepada kawan - kawan aku ,  thanks sebab jadi kawan yang baik . 
Kbai . Assalamualaikum . =)

0 comments:

 
Copyright 2009